A kereskedelem hatalmas változáson ment át az utóbbi évtizedben, ami főleg az internet megjelenésének és elterjedésének köszönhető. Ma már minden jelentős cég a világhálón hirdeti a termékeit és szolgáltatásait, hiszen az ügyfelek jelentős része itt szerzi be az információt.
Az online marketing azonban más módszereket igényel, mint a hagyományos kereskedelem. Erről és hasonló érdekességekről is olvashat a PR cikk oldalon. A PR cikk az internetes kereskedelem egyik leghatásosabb marketingfogása.
A termékek, szolgáltatások és maga a cég népszerűsítésére szolgál. A reklámra ugyanis az internet világában is szükség van. Fel kell kelteni a felhasználók érdeklődését egy-egy termék iránt. Erre a leginkább alkalmas módszer a PR cikk.
Ez egy tömör, rövid írás, ami átfogóan bemutatja az adott terméket, ugyanakkor felkelti a vásárló érdeklődését is iránta. Fontos, hogy már a cím is figyelemfelkeltő és lényegre törő legyen. A PR cikk oldalon több információt is találhat arról, hogy kell megszerkeszteni egy ilyen szöveget.